تولید کننده حفاظ آهنی ساختمان ، صنایع فلزی آریا تولید و نصب درب آکاردئونی در تهران و حفاظ

 درب حفاظ آکاردئونی حفاظ پنجره    سئو اصفهان   طراحی سایت اصفهان ارزان    طراحی وب سایت در اصفهان  


بهترین متخصص ارتودنسی دندان در اصفهان - لوله پلی اتیلن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین متخصص ارتودنسی دندان در اصفهان

با ارتودنسی دندان می توانید دندان ها و فک هایی را که در محل نامناسب قرار دارند، اصلاح کنید. قرارگیری نامناسب دندان ها باعث ایجاد بیماری های مختلف دهان و لثه می شود. همچنین تمیز نگه داشتن آن ها سخت است. بیماری که دندان های نامرتب دارد، بیشتر در معرض بیماری های لثه و پوسیدگی دندان است. این عارضه فشار بیشتری به دندان های مسئول جویدن غذا وارد می کند و در نتیجه در درازمدت عوارض مختلفی بر جای می گذارد.

بهترین متخصص ارتودنسی دندان در اصفهان پس از بررسی دقیق وضعیت دندان ها و دهان بهترین روش را به شما توصیه می کند. گزینه‌های درمانی ممکن است برای بزرگسالان و کودکان متفاوت باشد و شامل بریس‌های ثابت، متحرک، ترازهای شفاف و موارد دیگر باشد. گاهی اوقات ارتودنسی با جراحی دهان برای نتایج مطلوب ترکیب می شود.

عوارض عدم ارتودنسی برای اصلاح دندان ها

در صورت عدم انجام ارتودنسی دندان برای بیمارانی که ناهنجاری های فک و صورت دارند، عوارض مختلفی برای بیماران ایجاد می شود. این مشکلات شامل پوسیدگی دندان، مشکلات لثه، بد جویدن غذا و مشکلات گوارشی است. سردرد  TMJ، درد گردن، شانه و کمر از دیگر عوارض ناهنجاری های فک و دندان و عدم درمان ارتودنسی است. همچنین دندان های نامنظم بر ظاهر و زیبایی بیمار تاثیر منفی می گذارد.

همچنین از مزایای درمان ارتودنسی می توان به سلامت دهان، ظاهر زیبا و دندان هایی اشاره کرد که به احتمال زیاد دوام بیشتری خواهند داشت.

انواع مختلف درمان های ارتودنسی دندان در اصفهان چیست؟

دو نوع اصلی بریس برای ارتودنسی دندان وجود دارد: ثابت و متحرک.

  • بریس های ثابت فلزی یا شفاف هستند و روی دندان های شما قرار گیرند و با براکت ها و سیم ها متصل می شوند. آن ها یکی از رایج ترین انواع بریس ها هستند؛ زیرا نتایج قابل پیش بینی و قابل اعتمادی دارند. بریس های ثابت برای ارتودنسی NHS استفاده می شوند، اما در بزرگسالان نیز به صورت خصوصی نصب می شوند. علاوه بر بریس‌های ثابت فلزی سنتی، گزینه‌های دیگر شامل بریس‌های لینگوال و بریس‌های سرامیکی هستند که روی دندان‌های شما ثابت می‌شوند؛ اما نسبت به بریس‌های ثابت سنتی کمتر دیده می‌شوند.
  • بریس‌های متحرک، تقریبا نامرئی یا شفاف هستند که به دندان‌های شما متصل می‌شوند و به مرور زمان دندان‌های شما را صاف می کنند. از آنجایی که آنها واضح هستند، تقریبا نامرئی اند، به این معنی که مشخص نیست که ارتودنسی دندان انجام داده اید.
  • نمونه هایی از ترازکننده های شفاف عبارتند از Invisalign  که از یک سری ترازکننده های تقریبا نامرئی و سفارشی استفاده می شود. در این نوع به تدریج دندان های بدون استفاده از سیم یا براکت فلزی صاف می گردد.
  • بریس‌های متحرک ترازهای شفافی هستند که شبیه نگهدارنده‌ها هستند و می‌توانید هر زمان که نیاز داشته باشید آن‌ها را داخل و خارج کنید. براکت‌های متحرک معمولا برای درمان دندان‌های بالایی استفاده می‌شوند. زیرا قابلیت‌های آن‌ها در مقایسه با سایر بریس‌ها بسیار محدود است.

ارتودنسی دندان در اصفهان

چه اشخاصی به ارتودنسی نیاز دارند؟

فقط یک دندانپزشک یا متخصص ارتودنسی می تواند تعیین کند که آیا می توانید از ارتودنسی استفاده کنید یا خیر.

با کمک ابزارهای تشخیصی که شامل تاریخچه کامل پزشکی و دندانپزشکی، معاینه بالینی، مدل های گچ دندان و تصویربرداری است، متخصص ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی زیبایی در اصفهان تصمیم می گیرد که آیا شما به ارتودنسی نیاز دارید یا خیر. سپس یک برنامه درمانی مناسب برای مشکلات دندانی پیشنهاد می دهد.

اگر از یکی از شرایط زیر رنج می برید، ممکن است کاندیدای ارتودنسی دندان باشید:

  • اوربایت: زمانی که دندان های بالایی عمود بر دندان های ردیف پایین همپوشانی دارند.
  • آندربایت: دندان‌های ردیف پایین در جلو و دور از دندان‌های بالا قرار دارند.
  • کراس بایت: هنگام جویدن، دندان های بالای بعد عرضی به درستی با دندان های پایین تناسب ندارند.
  • خط وسط نامتناسب: وقتی که خط وسط دندان های بالا و پایین در یک راستا نباشند.
  • فاصله بین دندان ها: که ممکن است به دلیل از دست دادن دندان ها یا حتی رشد ناقص دندان ها یا عدم رشد دندان ایجاد شود.
  • شلوغی دندان ها: زمانی که تعداد زیادی دندان (بیش از حد معمول) در ردیف دندان ها قرار می گیرند، این وضعیت منجر به همپوشانی دندان ها می شود.

بهترین نوع درمان ارتودنسی دندان در اصفهان برای من چیست؟

گزینه های زیادی وجود دارد که در زمان نصب بریس باید در نظر داشته باشید، از جمله نوع بریس هایی که برای شما مناسب تر هستند و ظاهر آن ها. شما باید درک کنید که کدام نوع درمان نتایج مورد نظر شما را به همراه خواهد داشت و کدام یک برای دندان های شما مناسب تر است.

ارتودنتیست شما گزینه های مناسب را با شما بررسی کرده و به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که بهترین درمان ارتودنسی برای شما چیست.

درمان ارتودنسی چقدر طول می کشد؟

ارتودنسی دندان در اصفهان به این بستگی دارد که چقدر کار باید انجام دهید و دندان های شما چقدر باید جابجا شوند. صاف کردن دندان‌ها می‌تواند کمتر از شش ماه طول بکشد، در حالی که اگر ارتودنسی NHS داشته باشید، بسته به پیچیدگی مشکلات ارتودنسی، براکت‌های شما احتمالا بین 18 ماه تا 24 ماه باقی خواهند ماند.

ارتودنتیست شما در مورد مدت زمانی که درمان شما طول می کشد و پس از اتمام درمان باید به شما کمک کند.

هزینه درمان ارتودنسی دندان در این کلینیک دندانپزشکی در اصفهان چقدر است؟

هزینه درمان ارتودنسی بسته به پیچیدگی درمان و نوع بریس های شما می تواند متفاوت باشد.

برای دریافت قیمت دقیق، با یک دندانپزشک که برای ارائه درمان ارتودنسی آموزش دیده است، مشورت کنید.

ارتودنسی چقدر طول می کشد؟

زمان کل درمان بسته به مورد ارتودنسی دندان فردی شما متفاوت است. به طور متوسط ??براکت ها تا 2 سال قابل استفاده خواهند بود.

  • مشاوره حدود 60 دقیقه طول می کشد
  • نصب بریس های شما می تواند حدود 60 دقیقه طول بکشد.
  • معاینات منظم هر 6 تا 8 هفته معمولا حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد.
  • برداشتن بریس های شما می تواند حداقل 60 دقیقه طول بکشد.

ارتودنسی دندان در اصفهان

بعد از قرار ملاقات شما

  • شما باید از روال مراقبت در منزل که توسط متخصص ارتودنسی دندان در اصفهان توصیه شده است، پیروی کنید.
  • پس از برداشتن بریس‌ها، باید از یک نگهدارنده، صفحه متحرک سفارشی یا یک سیم ثابت در پشت دندان‌ها استفاده کنید.